Ik geef nu sinds september 2013 elke zaterdag les bij Skipiste Nieuwegein. En dat bevalt mij zeer goed, ik heb namelijk erg gezellige collega’s, krijg meer betaald dan een ander van mijn leeftijd, krijg elke twee weken op maandag skilerarentraining en je kan altijd alles vragen. Er is een duidelijk les plan voor je opgesteld en daar moet je je proberen aan te houden. (accomodatie en skigebied zijn niet van belang)
Ik werk er al 16 jaar met veel plezier. Niets mooiers dan van je hobby je werk maken. Ski en snowboardles geven aan alle leeftijden en niveaus houdt het veelzijdig. Behalve de skischool is er ook een winkel en een gezellige horeca. Van alle markten thuis. Het is er altijd knus en gezellig.
Het mooiste en belangrijkste is de sfeer. Het gevoel dat je welkom bent, dat je je thuis voelt, en dat er persoonlijke aandacht is. Dat geldt voor het personeel maar ook voor de klant. Je bent geen nummer maar onderdeel van de familie. Uiteindelijk komt je niet alleen voor technische verbetering maar ook voor je plezier! Dat versterkt elkaar. Ook ik leer nog elke dag en ga elke dag met plezier naar m’n werk.
Jennifer
3 maart 2015 at 17:58Ik geef nu sinds september 2013 elke zaterdag les bij Skipiste Nieuwegein. En dat bevalt mij zeer goed, ik heb namelijk erg gezellige collega’s, krijg meer betaald dan een ander van mijn leeftijd, krijg elke twee weken op maandag skilerarentraining en je kan altijd alles vragen. Er is een duidelijk les plan voor je opgesteld en daar moet je je proberen aan te houden. (accomodatie en skigebied zijn niet van belang)
Viviane
8 maart 2016 at 17:04Ik werk er al 16 jaar met veel plezier. Niets mooiers dan van je hobby je werk maken. Ski en snowboardles geven aan alle leeftijden en niveaus houdt het veelzijdig. Behalve de skischool is er ook een winkel en een gezellige horeca. Van alle markten thuis. Het is er altijd knus en gezellig.
Het mooiste en belangrijkste is de sfeer. Het gevoel dat je welkom bent, dat je je thuis voelt, en dat er persoonlijke aandacht is. Dat geldt voor het personeel maar ook voor de klant. Je bent geen nummer maar onderdeel van de familie. Uiteindelijk komt je niet alleen voor technische verbetering maar ook voor je plezier! Dat versterkt elkaar. Ook ik leer nog elke dag en ga elke dag met plezier naar m’n werk.