Website ter promotie van skilessen

De organisatie achter het Learn to Ski and Snowboard/Bring a Friend initiatief heeft haar website een nieuwe look gegeven. Verschillende nieuwe functies maken het voor nieuwkomers makkelijker om de juiste informatie te vinden. Dit Amerikaanse initiatief heeft als doel meer mensen op de sneeuw te krijgen en professionele lessen aan te bieden.

De nieuwe website
“De nieuwe LSS website is de meest bezoeker vriendelijke website die we ooit hebben gehad,” zei Samantha Rufo, directeur van nxtConcepts, ontwikkelaar van de website en supporter van het concept vanaf het eerste moment. “We zorgen voor een persoonlijke en unieke beleving voor onze bezoekers en in het bijzonder voor nieuwkomers in de sneeuwsportwereld.”

De website richt zich in het bijzonder op de maand januari. Januari is in Amerika de Ski en Snowboard maand. Partners van het initiatief wilden de flexibiliteit om leerprogramma’s en lessen van professionele instructeurs de hele winter lang beter te promoten.

“Ons doel is het mensen aan te moedigen om lessen te nemen van professionele leraren,” aldus Raelene Davis, vice-president marketing voor Ski Utah en voorzitter van het initiatief. “Januari zal nog steeds de ‘Learn to Ski and Snowboard maand’ zijn omdat veel skigebieden hun aanbiedingen richten op deze periode. Het is een uitstekende PR methode die het voor ons mogelijk maakt het publiek en de sneeuwsport industrie zich te laten focussen op een specifieke periode. Skilessen worden het hele winterseizoen aangeboden en wij willen dit bij nieuwkomers bekend maken.

De website geeft handige tips en informatie aan nieuwkomers die ze kunnen gebruiken voor, tijdens en na het nemen van lessen. Ook vindt je er informatie van gebruikers, speciale programma’s voor kinderen en een knop die je exclusieve januari deals laat zien zodra deze beschikbaar zijn.

Januari, Learn to Ski and Snowboard maand Januari LSS
Januari is de Learn to Ski and Snowboard maand. Skigebieden en dorpen in meer dan 30 staten vieren dit met speciale aanbiedingen om kinderen en volwassenen op de sneeuw te krijgen en lessen te volgens bij professionele ski- en snowboardleraren.

Learn to Ski and Snowboard maand is een initiatief vanuit de branche en wordt georganiseerd door de National Ski Areas Association, the Professional Ski Instructors of America-American/Association of Snowboard Instructors, the National Ski Patrol, SnowSports Industries America, numerous state and regional resort associations, industry partners and the snow sports media. Program media partners include: Freeskier Magazine, Mountain magazine, OnTheSnow.com, Outside magazine, Powder Magazine, SAM Ski Area Management, Ski Channel, SKI Magazine, Skiing magazine, Skier News, SnoCountry.com, Snow industry letter, Snowboard Magazine and TransWorld SNOWboarding Magazine. Industry partners include Brice and Associates Marketing Communications, Cultivator Advertising & Design, Liftopia, nxtConcepts Interactive Marketing and Media, Ryan Solutions, sitour, Ski Dazzle, Ski and Snowboard Expos, Snow Monsters en Snowboard Colorado.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Related Posts

Hoe overleef ik… een broekplasser?

Vóór en dóór sneeuwsportleraren is natuurlijk het motto van ons platform. Wij delen graag onze ervaringen met jou, middels onze ‘Hoe overleef ik…’ reeks. Deze

Techniekblog ‘Hochachse’

De mens heeft verschillende assen in het lichaam om mee te bewegen. Deze bestaat uit een verticale, frontale en sagittale as. Voor het correct uitvoeren

Het belang van bescherming

Bij je reisverzekering kun je het vaak al aangeven ‘Wintersportdekking’. Dat is natuurlijk niet zonder reden. Wintersport wordt vaak gezien als een gevaarlijke sport. Het